اخبار روز

تعلیم و تربیت باید دانش بنیان طراحی و پیگیری شود

تعلیم و تربیت باید دانش بنیان طراحی و پیگیری شود

تعلیم و تربیت باید دانش بنیان طراحی و پیگیری شود

به گزارش خبرنگار خالق، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در گردهمایی اعضای کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان و معاندان پاسخ اندیشه‌هایی چون اندیشه شهید مطهری را با گلوله دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید مطهری فقط یک نمونه از اندیشه دینی است و علمای متعددی در این زمینه نام آشنا هستند، بیان کرد: دشمن در فتنه‌های اخیر از سیستم جنگ شناختی استفاده کرده است و در عناد خود به صورت کارشناسی کار را پیش برد.

عبادی با اشاره بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دانش بنیان بودن هر کاری تأکید دارند، گفت: کار تعلیم و تربیت نیز باید دانش بنیان و براساس اصول علمی صورت گیرد تا بتواند به هدف اصلی خود یعنی تربیت نسل مؤمن و انقلابی برسد.

وی با تأکید بر اینکه کار تبلیغ باید همسو با مباحث علمی باشد، ادامه داد: همچنین در مباحث تعلیمی و تربیتی باید از نظرات صاحب نظران داخل و خارج از کشور باید به بهترین شکل استفاده کرد و در این زمینه همکاری‌های خوبی را شکل داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: چنانچه می‌خواهیم علم برای جامعه بشری مفید واقع شود باید در کنار آن تربیت و مباحث اخلاقی را نیز پیگیری کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا